15. jul. 2013

Vil du med mig i bad?

Åhr et langt varmt bad.... udtørrer bare min krop! Jeg ligner jo altid en 90årig rosin! Så for mig er badet køligt og hurtigt overstået (Det skulle være så sundt!)
Til håret bruger jeg milk_shake Curl passion shampoo Køb her - den dufter mums og mine krøller elsker den!
Til hårbunden ( Som også er tør ) bruger jeg Redken Scalp relief Køb her - som køler min skalp.
Som kur er jeg som mange andre faldet pladask for Orofluido hairmask Køb her - som efterlader håret som en silkedrøm!
Min krop er en sucker for opfriskende dufte - og Korres - jasmin duschgel Køb her er fab! Den dufter virkelig himmelsk.. Og så skummer den ;-)
Ansigtet får min nye opdagelse Forever - Aloe hand&face soap Køb her - som efterlader den ren og blød. Der er dog parfume i som er et kæmpe minus i ansigtet.
Når jeg er done får mit ansigt min nye yndlings creme Egyptian Magic - All purpose skin cream Køb her- som er en fedtet masse ala vaseline, men når den rammer huden trænger den omgående ind og man skal ikke tænke mere på huden den dag! Fantastisk produkt!
Engang imellem bruger jeg min gamle yndlings creme Beauté Pacifique - Xtra dry skin fix Køb her , men så er den også slem ;)
Som finish får mit afblegede og ødelagte garn lidt Orofluido - hair oil Køb her ! Så er der vidst ingen tvivl !
En lille hilsen fra mit bad

Lækre produkter til hår , krop og ansigt

Yndlings hår produkter...Mmmm

Kroppen og ansigtet bliver ikke snydt

Den sidste finish






3 kommentarer:

  1. Uhh, Orofluido er også guld værd herhjemme sammen med min moroccanoil :) Orofluido masken til håret er måske også værd at købe? Har bare hørt dårlige ting om den også :/

    Knus Mia <3
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
  2. Smukke Mia! Jeg er helt igennem forelsket i krukken med guld! Så jeg kan kun anbefale den :-)

    SvarSlet
  3. Uh det skal helt klart overvejes så :D <3

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din mening :-)