7. jul. 2013

Tænker tilbage på før gravid kroppen

Ja, som i nok kan forstå er min mave ved at komme i vejen for alting. Især fint tøj ;-)

Overkommer på ingen måde at investere i en helt ny garderobe for ikke at kunne passe det efter fødslen!

Nok om det. Mit første indlæg,hurra :-)

Som skrevet "om mig" er jeg 26 år, bor på Fyn med min mand (Eller brylluppet er 10 Aug.) og så venter vi vores første barn til Oktober. En lille dreng,der allerede har noget af en tøj samling! Den får i at se!

Jeg elsker alt der har med indretning at gøre! Tager billeder af hver en lille krog i vores nye lejlighed. Jeg laver en masse ting selv,som jeg også vil bruge denne blog til at vise.
Og så elsker,elsker,elsker jeg skønhedssager! Makeup,neglelak,cremer,shampoo osv osv! Og de hauls vil jeg også dele med jer.

Ha' det rigtig skønno. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)