10. jul. 2013

DIY verdens bedste body Scrub

Jeg elsker at exfoliere min hud! Men jeg hader virkelig at betale en bondegård får de helt lækre scrubs. Så nærigrøven har overtaget ! "Lav dog dig egen" :-)

Du skal bruge:
Sukker (Gerne øko)
Olie ( Allerhelst øko kokos olie uden duft, men alle olier kan gå)
Valgfri te (Jeg har prøvet chai,ingefær og rose fra Kusmi) 

Hokus pokus, så blander du det bare sammen, hælder det i en fin lille krukke- og nyder i et varmt bad. Din hud vil elske dig! 

Min yndlings er ingefær scrub, for jeg bliver helt igennem frisket op! Og min hud er baby blød. 

Jeg kan godt lide den lidt crunchy- men hvis du kan lide den tyndere, så hælder du bare mere olie i. Husk dog at undgå at få for meget vand i krukken i badet :-)

1 kommentar:

  1. Tak for den gode opskrift er nu afprøvet MUMS

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din mening :-)