30. jul. 2013

Goodiebox #1 Juli


Fiiin blåmint box ( Meget mere mint i virkeligheden )




Guf for alle pengene!!





Duft lys




En smadret bronzer ;)




Lip stain


Goodiebox Baby! 

Jeg har holdt et par måneders pause fra Gb ( Jeg har været med lige fra starten) - fordi jeg simpelthen var blevet fyldt op med produkter, og det eneste jeg gjorde med boksene var at forære tingene væk! Men så kom jeg sørm skisme til at savne overraskelsen hver måned! Derfor er dette nummer et !
Here we go :

Oriflame Swedish Exfoliating Spa Body Scrub Full Size koster 128 kr. 

A-DERMA Hydralba Rich Hydrating Cream Full Size koster 169,50 kr.
 
MUA Kiss Proof Lip Stain Full Size koster 39,95 kr.
 
Famous by Sue Moxley Baked Bronzer Full Size koster est. 79,95 kr.
 
Nivea In-Shower Moisturizer Full Size koster 49,95 kr.
 
By Ransborg Soya Fyrfadslys Full Size koster 59/99 kr.
 
YNIQ Vatpinde Full Size koster 15 kr.
 
John Frieda Full Repair Full Body Full Size koster 89,95 kr.
 
Der er for lige knap 300kr i denne måneds boks!
 
 
Jeg har faktisk kun lige prøvet Lip stainen, som er super lækker og perfekt farve til mig- resten bliver testet hen af vejen, og kommer selvfølgelig på bloggen :)
 
Køb abonnement til GOODIEBOX for 139/mdr her

Har i fået det samme? Eller skal i også være abonnementer?


4 kommentarer:

  1. Du må skrive til dem, det har jeg gjort :)
    Sidste gang der var sådan en fejl (Faktisk bare en neglelak der var fordampet) så sendte de en ny :D

    KH

    SvarSlet
  2. Ih, jeg ELSKER den, denne måned <3 Var liiiige ved at opgive, men nu bliver jeg hængende :D

    SvarSlet
  3. Er også bare jaaay, bortset fra bronzeren... Øvha´!
    Men er virkelig glad for jeg har taget mig sammen og blevet abonnement igen ;-)

    SvarSlet
  4. Det er virkelig en lækker goodiebox! :D

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din mening :-)