15. jul. 2013

Anmeldelse af Yniq

Yniq er et dansk brand startet og ejet af Anne-Mette. En imødekommende kvinde der kun vil os kvinder det bedste!
Første gang jeg lærte Yniq at kende tænkte jeg at det var et noget dyrt mærke- men efter jeg har brugt i det lang tid, har jeg sparet rigtig mange dyre dråber!
Selvom jeg bruger den billigste neglelakfjerner fra Lidl, så sparer rondellerne på væsken- den suger til sig, men kun lige nok til det man skal bruge. Man føler aldrig at det stjæler!
Til at fjerne øjn makeuppen bruger jeg mandelolie.. Jeg hiver lidt i siderne på rondellen og væder den med vand- så kommer alt af, og jeg er dejlig blød. Uden at blive irriteret.
Vatpindende har to ender. En bred og en spids. Den spidse er helt perfekt hvis man har fået lidt eyeliner den gale vej- og den brede kan faktisk blende øjn skygge. Ja jeg er solgt, og kommer aldrig til at vælge andet ;) Og så støtter du samtidig dansk arbejde. (Produceret i DK)
Hvis du som mig hader fnuller overalt efter du har fjernet glimmer lak- så køb Yniq Her

"Ihh hvor er det nemt" siger hun ;)

Buddha og jeg er helt enige om Yniq

Vatrondellerne

Cosmetic sticks 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)