24. jul. 2013

Beauty Bay haul, igen :-)

Min første China Glaze!!! Hurra :-D Valget faldt på Kiwi Cool Ada!
Pakken kom noglelunde hurtigt, ca 7 dage ( Beautybay er lidt langsomme , i min verden )

Jeg prøvede at swatche den både med og uden hvid lak under. Faktisk blev den smukkest uden. Den er noget tyndere i det end andre lakker, men det syntes jeg faktisk er bonus. Den er nem at fordele og heldækker ved to lag. Og så tørrer den hurtigt.

Du kan købe den grønne frækkert lige her - til ca 50kr! Og der er 14ml i!

Igen købte jeg med Premier Order. Denne gang fik jeg en prøve med solcreme fra Institute Estherderm - full size købes her samt en miniprøve fra Bakel der hedder Cool Eyes. Den kan købes full size her .


Wow! Neon i vinduet!




En lille swatch stick. Mine egne negle har brug for en pause!




Pynte pynte :-)

2 kommentarer:

  1. Den er vildt fed! Dog er neon farver slet ikke gode, til mine tykke, blege fingre :-D Jeg må snart prøve det luksus levering, det virker til at man får guf med <3

    SvarSlet
  2. Hihi, kender godt det med blege fingrer ;-) Men tænker måske næste år, hvor jeg kan slikke lidt sol- og så lave en fin ombre med neon :-P

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din mening :-)