31. jul. 2013

Tips til billig beauty og med op til 10%




Kender du Iherb.com? Sitet har over 35.000 lækre ting. Vi snakker om creme, shampoo, madvarer, kosttilskud, makeup og en masse til børn.. Og det meste er enten økologisk eller helt naturligt!

Jeg har samlet et par af de ting jeg vil købe når jeg ikke længere har online shoppe stop ( Hele August!!!!)

Husk du kun må købe for 80kr inden fragt udenfor EU, ellers kommer der told på ( Og gebyr! )

På billedet :

Real Techniques. Mine nye yndlings makeup børster! Kun 100kr ! Haps :) Link til Real Techniques

Hypenkerne olie. Jeg har læst at det er en overset ingrediens. Og skulle altså være helt vildt god for alt slags hud - kun 30kr for 30ml. Link til hypen olie

Mandelolie. Jeg bruger ren mandelolie til at fjerne min makeup (Når jeg husker det.. Fyyyy) 18kr for 118ml! Link til mandelolie

Jason fugtighedslotion - med grape og aloe vera. Produktet er lige blevet udsolgt, men kommer igen :) 42kr for 150ml.

Ren Aloe Vera. Aloe Vera skal være i alles hjem. Det er godt for alle slags småskrammer og rifter. Hvis du er solskoldet køler og heler det. Og så blødgør det også . Win? Oh yeah! 38kr for 118ml.Link til aloe vera

Ansigtsvask til fedtet og uren hud. Med tea-tree oil. Lyder spændende. Og så er den med dejlig hygiejnisk pumpe. 35kr for 250ml. Link til ansigtsvask

Kokos olie. All around product! Til hud, hår og MAD! Glæder mig sådan til at bestille denne bøtte.50kr for 355ml! Link til kokos olie

Kokos olie med rose. Et luksus produkt. Denne kan du dog ikke indtage. :) 40kr for ca 30ml. Link til Kokos/Rose olie

Du finder Iherb lige her - Og koden kan du kopiere og sætte ind under rabatkode : KTV635
Hvis du køber over 40$ giver koden dig 10$ , men husk at du kan blive taget i tolden hvis du overstiger de 80kr INDEN fragt :) Fragten bliver altså ikke medregnet de 80kr. Så du kan få rigtig meget på den her side!!

HAPPY SHOPPING <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)