29. jul. 2013

To lækre outfits til gravide og andre komfortable typer

Yo mamma!

Woodstock er fortid man!



Puha! Sommeren er hård for os med kæmpe dunk :) Men idag er det virkelig rart. Man kan gå udenfor uden at få hedeslag, ødelægge sin makeup af sved, eller skulle drøne i butikker for at udnytte deres air con (Og komme ud fattig!)

Men uanset vejret er det altså en kamp at finde et outfit, hvor både lækkerhed og komfortabelt(hed?) går op i en højere enhed! - Så jeg står lidt i et dilemma.... Vil jeg være Boho/ Woodstock laber, med langt parsley printet nederdel under maven og en tank top der fremhæver , eller skal jeg være city chick og tilføre en cap med leo print, så det hele ikke bliver for pussenusset eller gangster ;)

Når jeg har bestemt mig er klokken sikkert så mange, at det kan være fuldstændig ligemeget at gøre sig smækker! Åh gud, den (manglende) energi :)

Hva´ syntes i?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)