24. jul. 2013

Test af Real Techniques

Okay, jeg indrømmer det! Jeg er bagud.. Meget..
Men! Endelig fik jeg mine nye børster ind af døren... Og uhadada - de er bløde som en missekat!
Jeg kan virkelig anbefale dem! De fanger produktet , og fordeler det helt enormt professionelt.

Jeg købte  sættet her - , med en leveringstid på 14 dage. Og bagefter opdager jeg at du kan købe dem langt billigere her . Nåmen så købte jeg da også bare denne pakke :-)

I pakken er der flg (fra venstre på billedet)

1. Foundation brush (Den er dog noget mindre end min anden, så den ville være god til concealer)

2. Detailer brush - Til concealer eller læbestift . ( Jeg bruger den til concealer under øjnene!)

3. Contour brush - til highlighter. ( Jeg har brugt den til min highlighter/blush duo fra VIVO - se her)

4. Buffing brush - Til hele ansigtet, fx mineral pudder. ( Den er bare skøn til netop det!)



2 kommentarer:

  1. Disse skal jeg bestemt også have fingrene i!

    SvarSlet
  2. Ja du skal så!! :-D Og jeg skal så meget tilbage til Iherb, selvom leveringstiden er noget land? -Har ikke fået de lilla endnu :-/

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din mening :-)