25. jul. 2013

Test af Appeal4 lakker

De fleste neglepiger kender det danske neglelak mærke Appeal4.
Kirstine er navnet på den ene duo af lakmærket- og man må sige hun gør det godt. :-)
-En ting er at lave flotte farver, men samtidig gøre det med passion for os, dyrene og miljøet er misundelsesværdigt.

Appeal4 er fri for toulene, formaldehyde, og parabener, og så er de ikke testet på dyr.

Læs mere om Appeal4 her .

Jeg har testet tre smukke lakker, dog er billederne af mine egne negle undladt- da de på ingen måde har det godt lige for tiden.

Den første , er No. 8. Den er en del af forårskollektionen. Det er en varm grå, der passer til alle outfits. Jeg har virkelig noget med grå lakker ;-) Den er heldækkende ved to lag. Og så tørrer den helt enormt hurtigt. Den fjernes lynhurtigt af lakfjerner! Bonus
Den anden , er No. 17. Den er en del af limited edition forårskollektionen 2013. I flasken er den helt enormt smuk. En chrome blå/grøn med bunker af fint glitter. - men den passer desværre slet ikke til mine blege fingre når den bliver lagt. Den er heldækkende ved to lag, men tørrer knap så hurtigt. Den kræver tålmodighed at få af.
Den tredje, er No. 21. Den er også en del af limited edition forårskollektion 2013. Her er virkelig tale om en forårs/sommerlak! Den skal simpelthen ud i solen! Det er en gennemsigtig glimmerlak, der har alle regnbuens farver når lyset står på. - Helt klart min yndlings af disse tre. Du kan sagtens nøjes med et lag, men ved to eller tre bliver den super intens! Tørretiden er lidt længere på denne. Når du skal ha´den, må du væbne dig med lidt tålmodighed.

Vil du også ha´ fine neglelakker? Så se forhandlerliste her .

Nedenfor kan du se jeg har leget med styleboards. For jeg er en af dem der altid går i panik over om lakken og tøjet nu matcher ;-)


Fra venstre : No. 8 - London Grey. No. 17 - Tropical Crazy. No. 21 - Pink Sprinkles Of Stars

No 8 - Swatch. 1 og 2 lag.

No 21. swatch. 1 lag på no. 17 og no. 8

No.21 i sollys

No. 17 - swatch. 1 og 2 lag.




Vi skal på stranden! - Og være lækre, ja vi skal!

Gatsby style!


Duften af kokos, palmer på tøjet og Tropical Crazy på neglene! Go!

7 kommentarer:

  1. Rigtig godt anmeldelse af lakkerne - jeg er især vild med den grålige :-)

    Kig gerne forbi min blog: www.voresboble.dk
    /Amalie.

    SvarSlet
  2. Farverne er virkelig flotte ja :-) - Jeg elsker også bare grå ;-)

    Tak Amalie, du kan tro jeg vil kigge forbi <3

    SvarSlet
  3. Elsker lakkernes rigtig fine farver! :)

    Knus
    www.adicters.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Ja der er lidt for enhver smag i kollektionen :D
    -Og så pynter selve flakonen jo også lidt ;)

    SvarSlet
  5. Fine lakke - Jeg elsker de to sidste, jeg har selv London Grey i samlingen <3 Hvor er jeg vild med dine tilhørende outfits. Du er så god babymor :-* Så fin blog, på så kort tid!

    Knus Mia

    SvarSlet
  6. Åhr du er så sød Mia baby <3

    -Ja nu går der ikke længe, så har jeg været i luften en hel måned ;-)

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din mening :-)