15. jul. 2013

Når jeg skal være flot



Min makeup rutine er egentlig ganske simpel. 
Jeg lægger stor vægt på at intensivere mine øjne, og gøre ansigtet frisk.

Min yndlings makeup lige for tiden

Ansigt

Til ansigtet bruger jeg en lækker foundation fra Shiseido. ( Dual balancing foundation med SPF 15)
Nogle gange bruger jeg dog kun en mineral foundation fra Body Shop (Med SPH 25)
Min yndlings foundation brush er fra M.Cosmetic og har nr 120.
Min kabuki børste er fra Bare escentuals, og hørte til et fejlkøb. Men børsten er fab!
Til slut kommer der lidt lækker brush fra MAC i farven Fleur på kinderne. Done!
Læber
Mine læber skal være bløde og pink! Til det bruger jeg en farvet exfoliating lip salvation fra Ole Henriksen.
Og til slut en flot douche pink fra NYX. MYS MYS

Øjne og bryn
Åh mine øjnbryn er ikke eksisterende! De er både hullede og lyse- så en farvning hjælper ikke. Jeg bliver nødt til at tegne dem op! E.L.F har lavet en fin og billig version.
Under øjnene bruger jeg verdens bedste concealer fra Yves Saint Laurent, og min bedste mascara til dato (Pga mine ekstremt lange og fyldige vipper der hurtigt giver en for dullet look) - Max Factor MasterpieceMax.
Til slut - hvis jeg altså føler for det, KATTEØJNE! - En nem "tusch" eyeliner fra Oriflame er fast inventar i min makeup pung. Enjoy

Hvor kan jeg så købe de ting? 
Det kan du her :
Shiseido, Ole Henriksen, Max Factor, Yves Saint Laurent, & M cosmetic : Her 
Nyx : Her
Body shop: Her
E.L.F : Her
MAC: Her
Oriflame : Her
Bare Escentuals : Her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)