10. jul. 2013

Projekt tøj system sat igang

Jeg har altid ønsket mig et walk in closet, ja hvem har ikke?
Min drøm er blevet HALV virkelighed, idet jeg har lånt et tøj system fra min venindes butik. 
Og fået en masse ens bøjler fra en skøn makker min mand kender.

Det har taget tid at få det til at passe- men til gengæld er det stilrent,overskueligt og nemt. Et klædeskab på så lille et soveværelse ville dræbe alt romantik ;-)

Men:
*Udfordring nr. 1 - Jeg kan ikke passe halvdelen af mit tøj pga maven. Hvor pokker skal det være når jeg har født? For der er FYLDT op! :-)
*Udfordring nr. 2 - Jeg er en lille skid på 156- og systemet er altså over 2 m! Hvordan skal jeg kunne nå? 
*Udfordring nr.3- hvor fa'en skal lillemands tøj hænge? Vi har tre sække med lækkert tøj til ham :-)

I får lige et billede, more to come.... Men husk, det er slet ikke færdigt :-) Åh Gud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)