18. jul. 2013

Min baby er en fashionista


Min lille søn i maven elsker tøj.. Det kan jeg mærke! Han sparker når jeg ser på tøj.. Ellers er det bare mine følelser og min begejstring der tricker ham til at vågne? ;-)

Fire af mine yndlings børnetøjs mærker (Danske sefølli´) har jeg samlet på et board. Han er jo vinterbarn (  24. Okt ) - så han skal selvfølgelig ha sig en fantastisk sød flyverdragt fra Danefæ! Og en lækker fleece sag, fra Ej sikke lej. Til vores første strandtur , tænker jeg denne maritime fætter fra Molo. Og Humlebi bodyen fra Katvig, har jeg kigget på længe! Han bliver så fin :-) Hvis mors bryst ikke er nok, har jeg indkøbt masser af sutter ;-)

Hvad syntes i? Er mor her ikke bare for meget? ;-)  

1. Ej sikke lej - 2. Molo - 3.Katvig - 4.Danefæ - 5. Mothercare
Er du ligeså forelsket i mærkerne som jeg? Så shop dem her - Molo finder du her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)