26. jul. 2013

Beauty Stash Trash #1

Jeg elsker at prøve produkter!- Og jeg elsker at fortælle om dem til andre. Problemet er bare, hvordan pokker får man lige testet et produkt på en UGE? Eller som en mini prøve? En rigtig test, i mine øjne, er af et færdigprøvet produkt! Så her kommer mine tomme produkter til ord! - Jeg har gemt dem, for nu har jeg virkelig fået indtryk af dem. Både gode og negative :) Håber i kan bruge mine erfaringer. ( Og nu kan de endelig ryge i skralderen! Hurra <3 ) PS. Det bliver et noget langt indlæg, da de alle er beskrevet detaljeret.


Lidt forskellige flotte sager

Hvem sagde Mascara lover!?

Fra øverste billede fra venstre :

Joico K-Pak Protect and shine serum. Den er for et par år siden købt på Beautybay lige her for ca 100kr. 
Plus : Flot indpakning. Overkommelig pris. Duftfri. Ligger sig som en fin hinde på hårstrående. 
Minus : Forsvinder alt for hurtigt fra håret. Pumpen er alt for glat og produktet flyder ned af siden på flasken. Beskyttende? Naaah. Gør ikke rigtig en forskel.  
Genindkøbes? Nej! 

Shiseido Dual balancing foundation . Den er købt i en fysisk Matas butik. Til ca 349kr. Se den  på Shiseido´s egen hjemmeside her . Min farve hedder Naturel Fair Ivory. - De sender dog ikke til EU. Øv. Sig endelig til hvis du finder den billigere :)  
Plus : Åh ha! Jeg er i himlen!- Og har været det indtil den blev tom! Den dækker ALT (Hvis man vil ha´det, ellers er det bare et tyndere lag) - Selvom den er lagt "lidt tykt på" ses eller mærkes det ikke! Den holder hele dagen, både til sved og tørren.  
Minus : Prisen! Ahhrg... Men hey den holdt faktisk to år på mig ( Fy fy er der nogle der siger.Hihi)
Genindkøbes? Hell Yeah! Hvis du altså kommer med et link til en billigere en <3

Beauté Pacifique Xtra dry skin fix Creme. Jeg har købt denne i en fysisk Matas butik. Til 195. Kan dog ikke huske om det var tilbudsprisen. 
Plus: Elsker indpakningen. Parfumefri. Uden parabener. Redder virkelig tør hud! - Brug den eventuelt som natmaske :)
Minus: Den er måske ikke helt så god i længden. Har stadig haft tør hud, dog bare dagen efter når produktet er færdig med at virke. Og det er jo lidt spild.
Genindkøbes? Måske :)

Beauté Pacifique Enriched Moisturizing creme for dry skin. Købt i fysisk matas til 239kr. Se den her .
Plus: ALT! Min hud slubrede den i sig, som havde den aldrig fået fugt før! Efter jeg havde brugt den i lidt tid strålede min hud, de tørre områder var væk og jeg var ih så blød!
Minus: Intet! Selv prisen er overkommelig. Jo et minus er at min mand han faktisk snuppede den- og brugte det sidste. Bandit!
Genindkøbes? Jeg venter bare på TILBUD! <3

Dainty Doll Mascara / Eyeliner duo by Nicola Roberts. Jeg kan hverken finde priser eller steder den kan købes. Jeg fik den med i BeautyBox Marts - se her .
Plus: Ikke rigtig noget. 
Minus: Den er tør, kedelig, og gør intet for mine vipper. Eyelineren er flydende men med en meget spids og kildende børste.
Genindkøbes? Nixen!

Maxfactor False Lash Effect Mascara . Købte den i en fysisk Matas, engang på tilbud. Men kan købes her til 89kr. - Ellers hold øje i Matas. Den er ofte på tilbud ;)
Plus: Hvis jeg ligger en anden mascara som bund, så er den helt enorm lækker til at skille vipperne med. Også når den er tom ;-)
Minus: Kan ikke bruges uden en anden mascara, syntes jeg. Blev helt enormt hurtigt udtørret, trods den ikke var åben så længe. Tyk og uhandy krop. Mine små barnefingrer kan jo næsten ikke holde på den ;)
Genindkøbes? Nej, nu har jeg den tomme som jeg bare bruger til at skille vipperne.

Clinique Chubby Stick Gammel version ( Colour Balm). I farven 06. Woppin´ Watermelon. Kan købes til 175kr her . Jeg fik den dog i gave.
Plus: Ihh mine læber er bløde, søde og klar til kys! - Den holder farven længe og tilfører enorm fugt. Oveni det syntes jeg faktisk at stiften er lækker. Den er nem at ha´med at gøre. LOVE!
Minus: Når den er næsten tom , skal man bruge en læbepensel for at få det sidste med (Og der er sgu meget!!) Prisen er sådan lidt bum bum for en lip balm med farve!
Genindkøbes? Hvis jeg falder over et godt tilbud ja!

Maxfactor 2000 Calorie Mascara. Kan købes til 69kr her .
Plus: Billigt, og nem mascara. Jeg har enormt tykke og lange vipper, og det betyder at en mascara ofte ser meget bimbo agtig ud på mig, og noglegange laver "Spider lashes" - som på ingen måde er pænt i min verden. Men den her klarede det faktisk okay.
Minus: Den udtørrede ret hurtigt.
Genindkøbes? Nej!

Smashbox Mini lipgloss. Pakke med 4. Jeg aner ikke hvor man kan få den. Eller hvad den koster. Ved du det? Jeg fik den i gave fra USA.
Plus: Lækker farve, som holder super fint. ELSKER designet.
Minus: Størrelsen. Men hvad kan man gøre når det er en MINI? ;)
Genindkøbes?  Nej.

Thumps up til dig hvis du har læst hele mit indlæg! Nu skal jeg ihvertfald ha´en tår iskold VAND <3







2 kommentarer:

  1. Super godt indlæg. Synes på ingen måde det var for langt (Men nu laver jeg altid aaaalt for lange indlæg - så jeg tæller nok ikke :-) ) Du formår at korte beskrivelserne ned til et minimum, samtidig med at du får fortalt det, der er vigtigt at vide. Thumbs up - IGEN :-)

    SvarSlet
  2. Amen du kan da få mit smil frem :D
    Ja jeg lavede mit første indlæg d. 8 juli- så man kan sige bloggen er helt ny og jeg er stadig på et virkelig basis niveau hvad gælder at skrive til andre, så din mening er virkelig guld værd :D Du er jo ret erfaren <3 <3

    SvarSlet

Jeg sætter stor pris på din mening :-)