31. jul. 2013

5 for 50kr i Glitter





I går var jeg lige i byen for at kigge efter brudekjole (Jo altså brylluppet er om 10 dage- men hvem tæller!!!!!)
-Og så så jeg lige et skilt i Glitter - og gik for første gang ind og købte noget.
Jeg har haft det sådan med den butik at H&M er billigere, og det virker som den samme kvalitet :)

Men hey! Sådan et tilbud kan man ikke gå forbi!

Jeg kom hjem med :

Headband med blomster Vejl udsalgspris : 70kr - Rigtig fint nude blomster hårbånd- tror det ryger i frisuren til brylluppet.
Lang halskæde med et sugarscull vedhæng Vejl. Udsalgspris : 100kr - Uhh! Det er bare sådan en fed halskæde, og jeg vil bruge den til det fine og til det rå!
En sølv ring med hvid sten Vejl. Udsalgspris : 60kr - Den er bare rigtig flot- og når jeg får lange negle igen, vil den være super stilet! (Mine fingrer er så korte, især med helt korte negle)
Diamant ørestikker Vejl udsalgspris : 70kr - Jeg kan bare ikke få nok af billige ørestikker, og har faktisk ingen firkantede!
Lang sort ring med bøjelige led  Vejl. Udsalgspris : 70kr - Den er bare rå! - Den er desværre bare alt for stor, men er sikker på jeg har en veninde der vil overtage <3


Handler du i Glitter? For mon ikke tilbuddet gælder alle butikker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)