10. jul. 2013

Beautybay hauls

Elsker at shoppe! Elsker pakker! Men allermest elsker jeg SAMPLES!
På Beautybay.com kan du tilkøbe "Premier Order" for ca 13kr. Og så får du hurtigere levering (Fragten er dog gratis) og luksus prøver med. 

Jeg købte af to omgange i håb om forskellige prøver - jeg blev ikke skuffet!

Jeg købte:
* Milk_Shake shampoo -Curly hair shampoo (Dufter himmelsk, og vil lave en anmeldelse senere)
*Pai Muslin Cloth- Exfolierende klud til ansigtet
*Orofluido mask 
*Samples : Egyptian Magic skin cream,Esthederm solcreme og to Ouidad   Moisture spray til fugtigt hår- også til krøller. 

Det tog lidt over en uge for begge to at blive forenede med den utålmodige nye ejer- men Beautybay.com er helt sikkert en af favoritterne at onlineshoppe fra ! 

Mit hår ELSKER mig! Min pengepung,not so much ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg sætter stor pris på din mening :-)